Wonen! - woensdag 9 maart 2022

Vanaf half februari is er hard gewerkt om alle kamers bij Majstro schoon te maken en in te richten. Hoe mooi zijn ook alle eigen kamers van de jongeren geworden! Blauwe, groene en roze muren zijn er. Trein- en bos behang zien we. Leuke gekleurde bankjes, vloerkleden en bureaus. Iedereen heeft een heel persoonlijke en gezellige kamer gekregen. Knap werk ouders!

Vanaf 1 maart verhuisden de jongeren in groepjes naar Majstro. Het zorgteam, dat elkaar al een beetje had leren kennen tijdens teamdagen, stond klaar om de jongeren te begeleiden bij het wonen en leven in hun nieuwe huis. De start van een spannend en mooi avontuur voor iedereen!

Zondag 6 maart stonden we bij dit alles stil tijdens een opening. Met een speech van Majstro voorzitter Wim, een welkomstwoord door Sandra van Stichting Zorgwiel en het doorknippen van een lint door de jongeren, is wonen bij Majsto dan echt helemaal officieel.

Daarna het allerbelangrijkste: (kinder)champagne, taart en een enorm welkomst cadeau van Stichting Zorgwiel uitpakken!

Terug naar de vorige pagina >