WORD JIJ ONZE NIEUWE HUISGENOOT?

ENTHOUSIASTE JONGEREN ZOEKEN MISSCHIEN WEL JOU!

Stichting Majstro is een ouderinitiatief en realiseert een woonplek in Nijmegen/Lent voor jongeren met een verstandelijke en/of meervoudige beperking. Beperkingen in al zijn diversiteit met 24/7 zorg. Het wooninitiatief zal in de eerste maanden van 2022 gereed zijn. Er is ruimte voor 10 jongeren. Elke jongere heeft zijn of haar eigen kamer met een gezamenlijke leefruimte met tuin. Geïnteresseerde kandidaten die passen in de hieronder weergegeven profielschets kunnen zich van harte melden bij onze contactpersoon.

BEWONERSPROFIELSCHETS

Leeftijd | Tussen 15-30 jaar

Beperking | Verstandelijke en/of meervoudige beperking

Zelfstandigheid | 24/7zorg aanwezig

Dagbesteding/onderwijs | In de omgeving van Nijmegen

Mobiliteit | Het wooninitiatief is gelijkvloers en bevindt zich op de begane grond. Rolstoel afhankelijkheid is mogelijk

Zorgfinanciering | Financiering vanuit WLZ

Wonen/zorg | Zorgwielwww.zorgwiel.nl

Locatie | "Het hof van Holland” Nijmegen/Lent

PROCEDURE

Toekomstige bewoner en ouder(s)/wettelijk verantwoordelijke(n) gaan een kennismaking aan met een vertegenwoordiger van de stichting Majstro. Bij wederzijds interesse volgt het contact met de gedragswetenschapper. Zij bekijkt of de mogelijk toekomstige bewoner past binnen de groep. Wanneer dit zo is wordt er gestart met een traject tot definitief wonen binnen het wooninitiatief van de stichting Majstro en bent u als ouder(s)/wettelijk verantwoordelijke(n) betrokken bij de realisatie van het wooninitiatief.

Voor verdere informatie en/of inlichtingen kunt u contact opnemen met onze contactpersoon Christa Straatman, info@stichtingmajstro.nl of 06-14715393.